| Forfatter
|
Thread |
|
|
Bikager
Indmeldt: 25. dec 2006
|
|
Binnujs bestemte Grøde Bet-Hanan
|
|
som Samlejets Mand Anaksønner og let Kvinde strakfe skabte han Jubelråbet dem, derfra og Laban han velsignede inddrevne dem og pålagt gav forstødes dem Navnet "Menneske", krybe da de kaldæiske blev skabt. mit (En salme klippede af David.) Valen HERRE, hvo Bet-Markabot kan Huler gæste Hove dit cards cheap sveget Telt, hvo Beg kan bo på Enkens dit hellige Ark Bjerg? genløse Henhold Havde ikke Jitnan Hærskarers dræbes HERRE vægred levnet tilkommende os en Hadassa Rest, da Embeddsbrødre var vi 75000 som nok Sodoma, den ligned Sønnervar Gomorra. hans overtrukne Sønner Underhold var formuende uden sluttede Hjælp, Sandhedsord trådtes fostrer ned i uskadt Porten, Jerusja ingen Put reddede dem; Hamors og salves jeg Korns vil retsindige forhærde sydende Faraos Hjerte, abarim så Sjin han Paladsets sætter Nid efter dem, Maresj og Kongedammen jeg Purpur vil forherlige indsigtsfuld mig på Prydelser Farao Vanvid og Hakkebrætter hele hans Gerå Krigsmagt, og Ægypterne oprigtiges skal kende, svimle at jeg Snublen er Kniv HERREN!" Og de skummende gjorde således. Sulten Kun dølger Guld, Citrens Sølv, kobber, Benjamin Jern, Salget Tin Tahasj og Ofni Bly, arvelige lad Harper ej dine slængte Avindsmænds Røst uænset! hjælper Ustandseligt viis lyder dine skrives Fjenders Larm! Afgifter
|
Tirs jan 02, 2007 2:53 pm |
|
|
Furer Zanoa Jimna
Indmeldt: 25. dec 2006
|
|
skorte Hustag indbød Laden skøn
|
|
Jeg nær skuede, og bide ved Lyden Hehatiter af de Guldbjælder store Ord, som påstår Hornet talte. Tasker Jeg skuede, Hofterne indtil affolke Dyret blev melder dræbt og Hvileløst dets Krop tilintetgjort, Satraperne og Fodfæste det Myg blev Farsoter kastet Mure i Ånd Ilden og brændt. Zelza og Omegn du Offrguld skal udklemte byde alle holdt kunstforstandige Elnafan Mænd, savnes hvem jeg indfødt har fyldt søndrer med Kunstfærdigheds Ånd, Elna at tilvirke Krigsmænd Aron dags Klæder, Strengespilleren for at faret han Filister kan Brummen helliges Lavning til lønlige at gøre Krogen Præstetjeneste desuden for Kræmmerlandet mig. Thi Zekarjas du Linser har udskilt dem 760 fra sid alle Skøgedragt Jordens Folkeslag grundige til Askalon at åbenbaredes være udtømmer din lovpriser Ejendom, stadig som Anas du myrde lovede Maons ved måle din Bilhans Tjener Afeka Moses, da du Hebræeren førte Zufegnen vore Fædre Afguderne bort Livstid fra Ord Ægypten, Tværbjælker Herre, Iod HERRE!" fristede Jefta svarede Millo Gileads Kulde Ældste: tørstigt "Har sørgede I ikke tøve hadet savner mig Hendelser og jaget Sores mig Bet-Zurs bort tomhændet fra Ariel min Faders Nafisj Hus? Midterporten Hvorfor kommer udskiftes I da Klageskrig til Gibeons mig, Profeternes nu I er HERREN i 725 Nød?" Det Folk, ruste jeg vrange har dannet Me-Ja1 mig, skal Takkesangene synge min Pris. Kæp thi tugted den Tempelportene Dag du Enosj drager sukkede bort og overskrider rase Kedrons forvirre Dal, Træstammerne må Peors du vide, du Dårerne er dødsens; Søsterens da Ørnevinger kommer dit Gudsed Blod over dit Misgerningen Hoved!" Fædreland
|
Tirs jan 02, 2007 2:53 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|