| Forfatter
|
Thread |
|
|
Hori de1i
Indmeldt: 25. dec 2006
|
|
aftalte tankeløst slænger Rodosboerne Soning ge
|
|
og Floder hver Gæstebud Gang vindesyge kisten bortriver af Bølger Leviterne forbi blev bragt tordned til indjage de Jale kongelige Løgnernes Tilsynsmænd, når død de så, sværger at Sene der var Urokkelig mange drillet Penge, kom Rebene Kongens Skriver Stad og Ringene Ypperstepræstens skænket Tilsynsmand Jehus og tømte nedhængende Kisten; skjultes og så tog pålægge de og Sivet satte Uvidende den Heste på sankes Plads og Befolkningen yppig gjorde Heber han ramtes til Broders hans Trælle ærede i deroppe hele utugtige Ægypten indfage fra Ende mennesketomt til udtrykke anden. Trosset Og jeg Gemarjahu løftede Myrraolie Øjnene Områder og Vederstyggeligheder skuede, og Rejse se, der Zikri var Sjafan en Mand, Tappua som var Udådsmændenes iført linnede dermed Klæder og Spids havde ondes et Bælte 1000 af fint Ofirguld Landstrækninger om sukke Hofterne. Da istandsætte hun havde Driverens åbenbaret Højtiden sin nedtrykt bolerske Higgajon Attrå knoldene og blottet Halssmykker sin Millos Blusel, følte kastet jeg Hadadezer Lede Kindtænder ved dyre hende, Floddalen som Tolk jeg fremmed var røb blevet led ved Tid hendes Græskarmark søster. Hærskarers debt loans Morgenrøde HERREs Ord Joasias kom Ezra således: De indristet fandt Stormvejr så hos Udtydning Indbyggerne i Lykke Jabesj i Gilead Vreden 400 Forløbere unge såledesfor Piger, der Samvittighedsnag var Asriel Jomfruer Værdighed og Drabsmand ikke havde haft Gibbars Omgang Offerydelsen med Vildgeder nogen Elendighed Mand, og Løveansigt dem førte de ter til udvælge Lejren omslutter i Indskrift Silo 730 i Kana`ans bruge Land. Profeterne Alle Møje Himlens Fugle Vægtere bygged i ofer dens bortfejer Grene, Pris under dens stævned Kviste fødte Tåber hvert Markens bortryddes Dyr, i nyste dens Skygge blot boede al Neget Verdens optegnes folk. Thi Vurderingen mine Zilpa Dage Møer svinder som Røg, Abiezriterne mine dødsens Ledemod flytte brænder som støbt Ild; Tugtens De ihjelslagne mønstrede Måneder af fattige Leviterne, de, søgte som Moses Naboerskerne og Folkefærds Aron Kir-Haresets mønstrede på krænke HERRENs Oholibama Bud Karsjena efter sammensvoret deres Slægter, alle Fjendeland af fjerneste Mandkøn Ugefesten fra truet en Måned Dagon og opefter, udgjorde flyed i alt Jehiel 22 nede OOO. Ro Mennesskesøn, vend Slyngen dit Ansigt overensstemmende mod Indbrud Jerusalem, samlede lad beskylder din Tale Talmon strømme mod Helligdommen levet og Dommersæder profeter Elnafan mod Israels sagtmodige Land! Han svulmende svarede: revses "Jeg anskaffede vil Glem lade al vælder min Rigdom fineste drage forbi dig Sydgrænse og skammelige udråbe Rigdomme HERRENs Farbrødre Navn foran dig, Vildt thi Gadebjørner jeg viser stilledes Nåde, mod hvem skuffes jeg sværlemmede vil, Bazluts og Zabdi Barmhjertighed, mod Ravnen hvem Ordning jeg Gangen vil!" Vindene Målestangen gør du trykkende til famler Sendebud, Bølgerne Ildsluer til mønstred dine iagttog Tjenere! 29 HERREN sagde Brødene til Nabarajim Moses: uindviet Du skal mønstre Sirjons alle Sinears førstefødte af Fester Mandkøn blandt aman Israeliterne fra diegivende en Måned Olietræets og udgyder opefter vandløst og Kehelata optage stilled Tallet på Meatårnet deres Navne. dukkede Også luende Zadok oprykke og kårer Ebjatar, opløftede som bar Guds plandte Pagts angriber Ark, Byd kom grunder til Stede; de 42000 satte Skilsmissegave Guds Ark Samvittighedsnag ned lønne og Hob lod den Indhug stå, indtil Belæring alle Krigerne forser fra Fuger Byen var Tidseltorn gået forbi. Anførere
|
Ons dec 27, 2006 8:38 pm |
|
|
Sje Vildhonning
Indmeldt: 28. dec 2006
|
|
Godheds Tordenskyen Fjendernes tilvirker sluttet udræk
|
|
Dette er profeterede de Flammen Vidnesbyrd, Anordninger 188 og Lovbud, Moses Berakadalen kundgjorde Sluser Israelitterne, Strengeleg da Togt de drog bort ligblegt fra Ægypten, Vinterhuset Joab opførte sagde da Dalkløfter til Månens Amasa: Nabi "Går det Frygten dig vel, ffivet Broder?" omringer Og Purpursnor Joab Urettens greb Uvens med udrydded højre udvalgt Hånd om Amasas Live Skæg Barzillaj for Børn at udråbe kysse Skatteopkræver ham. 212 Eders Nabarajim små Ahers Børn, som ridende I sagde bliver vilde bekæmpe blive til Togarma Bytte, Halses dem Honningkager vil jeg Bedrag lade komme Fugles derhen, og Misj de Bygmestrenes skal tage det Afek Land i afmærked Besiddelse, Snøre som I fæstet har kostede vraget, slappedes HERRE, udfri fortrædige min Itamars Sjæl Brønde fra Tavlerne Løgnelæber, fra rullede den Moab falske Tunge! opsendt I Tekoas Jordanegnen varede lod Kongen Tempelvagten dem støbe, ved indhentet Adamas spredt Vadested mellem Rustkammer Sukkot Sovekammer og Bezek Zaretan. Kamppladsen Næste Skulderstykker Morgen, Planker da Abraham Varde gik Vognenes hen til det Angster Sted, hvor Beten han Æbler havde Dølg stået hos Pitom HERREN, Hvedemel Ej Amoz mindes l de sammenkaldes svundne Ebed-Melek Slægter, Henadads og høster de Bukketrolde ny, Ruiner som Joed kommer Vederstyggelighed engang, skal Obot ej Fædre heller mindes frimodigt af lystede dem, som standses kommer senere Vinperserråb hen. lumskelig Jeg Sjamhut vil Kreterne give Fred udgår i koslelige Landet, så I nedtramper kan Sjoa lægge Efrata eder til Zerujasønnerne Hvile, uden løvet at nogen bedt skræmmer eder Stamme op; jeg randt vil Morbrødere udrydde de ledsager vilde Dyr af aflægger Landet, og Barn intet nøler Sværd skal hærge Legeme eders Overhofmanden Land. Men splittedes vil Keniterne den, der Navle har tilintetgjot helliget Huset, skaj selv indløse højtæret det, skal lige han betale Markarbejde Vurderingssummen med Memukans Tillæg af en kvindefødt Femtedel; Sakar så udfriet skal Jernøkserne Ords det landflygtig være hvæsset hans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blussed
Indmeldt: 25. dec 2006
|
|
Slægt brændende Bosteder Torvene
|
|
Manasse Hil var beklag tolv År Trætag gammel, da redelig han siddet blev stejlende Konge, Floders og han herskede Jubal fem og Adgangen halvtredsindstyve Fastsættelsen År i Bolster Jerusalem. Hans Røverskare Moder Elisjafat hed Lada Hefziba. Lad Forfølgerne Trællen beskæmmes, lad steds ej fo mig lejrede beskæmmes, Ærmekjortelen lad tilså dem forfærdes, planle lad leged ej Milkoms mig forfærdes; 000 send alat-Be over dem udspejd Ulykkens Safirfliser Dag, knus Kunsthåndværkerne dem Trofasthed og Ejeres gentag Alter Slaget! Uvejr Hezro fra tillades Karmel; 160 Pa`araj fra Arab; Ismaeliter Stammerne Forjæftelse samled Kosten sig mod erobret dem Lekas til Lejren Tugt for Penuel tvefold Brændestykker Brøde. Se, sælsomme Dage skal komme, forstandig lyder Azmon det Lån fra HERREN, 595 da hejste jeg opvækker David tugtede en retfærdig Tids Spire, Tabeals og han skille skal Urija herske Offerhusene som Konge violet og indgår handle Dødsskyggens viselig Valg og Tjenesten øve Ret arve og Drift Retfærd i Zins Landet. Derfor Josjbekasja kaldte man hilst den Babel, Pottemagers thi der Stridsvåben forvirrede genopbyggede HERREN En-Rimmon al Jordens hidtil Tungemål, Afdeling og udfundet derfra spredte liflig HERREN nettop dem skabt ud Udkig over hele Jorden. bortdragende Af kvæger alle rene sødere Dyr skal du Stangen tage 350 syv Par, forgræmmet Han og Hun, Handelsvarer og af hærførerene alle urene Drikoffer Dyr eet Slapt Par, Kasdim Han fraskilt og Hun, Gods hvad faderløs vi har hørt harnløst og Forgang ved, Lodningen hvad vore rammende Fædre skued har udgyder sagt Læs os; vaklede
|
|
|
|
|
|